Categories
Stiri

“Nu vă putem oferi o viaţă frumoasă …

… dar vă putem asigura un final decent!” Ăsta e mesajul cu care mi-am început ieşirea de sâmbătă dimineaţa. Mare noroc pe ăla care a îmbâcsit căsuţele poştale cu fluturaşii lui siniştri, că şi-o lua rău de la băbuţele din bloc, dacă îl prindeau în fapt.

Nu zic, am văzut mai grosolane, cu sicrie* de copii scoase spre prezentare chiar pe trotuar. Aşadar, după Funerar TV şi celebrul motto “Vrei nu vrei tot la noi ajungi” (cu reducere 10% pentru pensionari!), marketingul funerar atinge noi culmi prin flyerul funerar chiar în cutia ta poştală. Ideea unui flyer e că poate-poate scapă de aruncatul la gunoi şi îl păstrează vreun potenţial client. Dar cu flyerul funerar ce faci? îl ţii “că nu se ştie niciodată” în teancul cu flyere de pizza, săli de fitness, zugrăveli şi “reduceri acum la nuştiuce produse”? Creepy marketing.

În rest, mă foarte bucur că nu ştiu ce-nseamnă serviciul de la punctul 5 “Oamenii manipulat” sau fiţosul punct 9 “Efecte”. Apel gratuit la număr d-ăla ca de taxi? Şi  pachet “All-inclusive”? Sofisticare, nene.

Oricum, e frumos să râzi de moarte. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *